Wednesday, 28 September 2011

Pause Ponder and Pun #99


This kinda looks like what I spent last week doing - kissing ass over at Tribal Blogs in the hopes of winning their Extreme Blog Makeover contest.

Any way here's an interesting pic.

I'm not exactly sure just what this fellow is doing.

Not sure I envy him, either.

What about you? Thoughts?

I'm sure your captions will be out of sight.

20 comments:

moooooog35 said...

The Richard Gere School of Astrology.

Skeeter- www.deaddog.com said...

Yall ain't gonna believe this shit, I can see Uranus from here!

00dozo said...

Ass-tronomical!

00dozo said...

I spy with my little eye ...

quirkyloon said...

Thar he blows!

or

Just follow your nose!

Madge said...

That one's going to be hard to beat! Good thing I have a few days.

00dozo said...

Medical Art Nouveau: The Colonoscopy

00dozo said...

I fart in your general direction.

(hey, it was there.)

;-)

nonamedufus said...

I hope no gerbils were hurt in the making of that caption.

Madge said...

It's true! You really are full of shit.

Madge said...

I see London, I see France, I'm looking up your ass with no underpants

00dozo said...

Warning: Objects in the telescope may be closer than they appear.

Skeeter- www.deaddog.com said...

Looking thru this telescope, I can see " Haley's colon"

Skeeter- www.deaddog.com said...

The US military took the ruling to do away with the "don't ask, don't tell" a little too far.

Skeeter- www.deaddog.com said...

Is that Rufus's pride I see up there? ?

Skeeter- www.deaddog.com said...

Dufus's, damn auto correct

Skeeter- www.deaddog.com said...

The way to a man's heart IS thru his stomach, but this dude is goin about it the wrong way!

LOTGK said...

Poster Boy for worst job on the planet.
When you think you have a crappy job, just remember, some one has it worse.

Shawn said...

David finally picked up the nerve to go see his doctor. The pipe sticking out of his ass was one thing. But that guy growing from the pipe was starting to get on his nerves.

Vaguemax said...

Yeah, it really does smell like Teen Spirit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...